
Τίτλος Μαθήματος | Δομημένος Προγραμματισμός |
---|---|
Κωδικός Μαθήματος | 321-1204 |
Εξάμηνο | 1 |
ECTS | 5 |
Ώρες (Θεωρία) | 3 |
Ώρες (Εργαστηρίο) | 4 |
Διδάσκοντας | Κρητικός Κυριάκος |
Ύλη μαθήματος
Εισαγωγή στον προγραμματισμό υπολογιστών, Γλώσσες προγραμματισμού, Συστατικά ενός προγράμματος C, Μεταβλητές και Σταθερές, Δηλώσεις, Τελεστές, Εκφράσεις, Είσοδος / Έξοδος δεδομένων, Εντολές ελέγχου ροής και επανάληψης, Συναρτήσεις, Πίνακες, Δείκτες, Μορφοποιημένη Είσοδος / Έξοδος, Σύνθετες δομές δεδομένων, Χειρισμός αρχείων.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής/τρια θα:
- Έχει την γνώση να αναλύει προγράμματα γραμμένα στη γλώσσα C και να καταννοεί τη δομή και τη λειτουργία τους.
- Έχει την δεξιότητα να εφαρμόζει τις αρχές του δομημένου προγραμματισμού για τον εντοπισμό και τη διόρθωση σφαλμάτων σε προγράμματα της γλώσσας C.
- Έχει την ικανότητα να σχεδιάζει και να αναπτύσσει προγράμματα σε γλώσσα C.
Προαπαιτούμενα
Δεν απαιτούνται.
Εγχειρίδια του μαθήματος
Βιβλίο [41960258]: C Προγραμματισμός, 7η Έκδοση, Abbey Deitel,Harvey Deitel Λεπτομέρειες
Βιβλίο [68383623]: C: Από τη Θεωρία στην Εφαρμογή, Γ. Σ. Τσελίκης - Ν. Δ. Τσελίκας
Συμπληρωματική βιβλιογραφία
1. Νίκος Χατζηγιαννάκης, Η Γλώσσα C σε Βάθος, ISBN: 978-960-461-208-6,Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 3η έκδοση, 2009.
2. J.R. Hanly and E.B. Koffman. Problem Solving and Program Design in C, ISBN: 978-032-119-803-7, Addison-Wesley, 4th edition, 2004.
3. D.E. Knuth. Η τέχνη του προγραμματισμού, Τόμος Α', ISBN: 960-418-185-8, Εκδόσεις Α. ΤΖΙΟΛΑ, Θεσσαλονίκη 2009.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Ατομικές και ομαδικές εργασίες, πρακτική εξάσκηση στο εργαστήριο, μικρά τεστ στη μορφή κουίζ, τελική γραπτή εξέταση.
Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 39 ώρες |
Εργαστηριακές Ασκήσεις | 52 ώρες |
Προσωπική μελέτη | 30 ώρες |
Πρόοδος | 1 ώρα |
Τελική εξέταση | 3 ώρες |
Σύνολο Μαθήματος | 125 ώρες (5 ECTS) |
Μέθοδοι αξιολόγησης / βαθμολόγησης
Εργαστηριακές ασκήσεις, γραπτές εξετάσεις.
Γλώσσα διδασκαλίας
Τρόπος παράδοσης μαθήματος
Φυσική Παρουσία.