Προτεινόμενη Διπλωματική εργασία Προπτυχιακού προγράμματος Σπουδών
Ανάπτυξη VR εφαρμογής αποκατάστασης άνω άκρου για ασκήσεις κινησιοθεραπείας και μέτρηση βελτίωσης κινητικού ελέγχου.
Θα σχεδιαστεί VR γυμναστική αποκατάστασης με χειρονομιακό έλεγχο (hand tracking) του Meta Quest 3 χωρίς controllers.
Το πείραμα θα γίνει με ενήλικες χρήστες που θα εκτελούν κινησιοθεραπευτικές ασκήσεις σε VR (π.χ. reaching tasks, grasp and release). Θα καταγραφούν metrics:
Τα δεδομένα θα φιλτραριστούν με Kalman/Savitzky–Golay filter και θα αναλυθούν για tracking απόδοσης.
Προγραμματισμός
Μηχανική Μάθηση ή Εισαγωγή στην ΤΝ
Πειραματικές Μέθοδοι και Ανάλυση Δεδομένων
Προγραμματισμός
Μηχανική Μάθηση ή Εισαγωγή στην ΤΝ
Πειραματικές Μέθοδοι και Ανάλυση Δεδομένων
Cuesta-Gómez, A., Sánchez-Herrera-Baeza, P., Oña-Simbaña, E. D., Martínez-Medina, A., Ortiz-Comino, C., Balaguer-Bernaldo-de-Quirós, C., ... & Cano-de-la-Cuerda, R. (2020). Effects of virtual reality associated with serious games for upper limb rehabilitation in patients with multiple sclerosis: Randomized controlled trial. Journal of neuroengineering and rehabilitation, 17(1), 90.